Re: Brak aparatu skryptów ...

Autor: miram <miramo_at_op.pl>
Data: Sat 15 Mar 2008 - 15:03:48 MET

Tomasz Onyszko pisze:

> A zainstaluj po prostu WSH od nowa

Serdeczne dzięki za radę. Nie wiedziałem że WSH (Windows Script Host)
można zainstalować jako pakiet, ale moje jakie takie rozumienie tego co
w Windows się dzieje skończyło się na W98. Pakiet znalazłem na:
http://www.microsoft.com/downloads/
Nazywa się: Windows Script 5.6 for Windows XP and Windows 2000, ma 667kB
i instaluje się bez problemów i wszystko działa.
Moje kłopoty powstały prawdopodobnie na skutek pochopnego wyrażania
zgody na usuwanie jakichś bibliotek przy deinstalacji czegoś (chyba EdHTML).
Jeszcze raz serdecznie dziękuję i jeśli przyjdzie się kiedy spotkać
stawiam duże piwo. Pozdrowienia, Michał Ramotowski.