Re: Ale wydajna ta Vista 64-bitowa

Autor: Sanctum Officium <bla.bla_at_bla.bla>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 21:30:34 MET

news:bpsde6okfi1n.dlg@kwinto.prv...

> Zainstaluj na próbę Vistę 32-bitową.

Będe wkróce testował komputer z Vistą 32-bitową. Co prawda troche inna
konfiguracja sprzętowa, ale jakaś możliwość porównanie będzie.

> Powinna chodzić tak samo szybko jak
> Twoja. A może i nieco szybciej, bo programy 64-bitowe wymagają
> przesyłania większych porcji danych, no i wiele aplikacji nie zostało
> jeszcze przepisanych na 64-bity - a jak wiadomo, emulacja to nie jest to
> co tygryski lubią najbardziej :-). Niezaprzeczalną zaletą jest za to
> obsługa całego RAM niezależnie ile się go włoży. Tu tylko płyta główna
> stanowi ograniczenie.

Dziś robiłem kolejne porównania. Otwierałem na obu komputerach skany starych
map. Znowu przepaść w szybkości działania. Może sa jakieś problemy sprzetowe
na tym kompie z XP? Ale chyba nie. XP był kupiony tylko po to, żeby działał
na nim jedyny program (AutoCAD), który pod Vistą nie ruszy. Wiem jedno. Gdy
zostanie kupiona nowsza wersja AutoCAD-a lub coś do niego podobnego (np
BricsCAD) który będzie działać pod Vistą, system XP w trybie natychmiastowym
wylatuje na śmietnik i przychodzi w jego miejsce Vista, też 64-bitowa. XP to
kupa do sześcianu. Dno w porównaniu z Vistą. Co za idiota lub w czyimś
intereście rozsiewa te wszystkie brednie o rzekomym wolnym działaniu Visty,
problemach z komaptybilnością sprzętową i niedziałaniem aplikacji pod Vistą?
Vista jest o niebo szybsza od XP, calusieński sprzęt, który mamy ruszył bez
problemów (był tylko mały zgrzyt z drukarką hp, ale już pięknie działa).
Wszystkie starsze i nowsze programy działają bez problemu. Jedyny wyjątek to
AutoCAD. Ale tu widać raczej celową politykę Autodesku, żeby zmuszać ludzi
do kupna nowych wersji AutoCAD-a.

MK

MK