Re: Ale wydajna ta Vista 64-bitowa

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 13 Mar 2008 - 23:33:38 MET

Dnia Thu, 13 Mar 2008 23:03:45 +0100, Sanctum Officium napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Właśnie to zauważyłem. Na bardzo malutkich, drobnych aplikacjach Vista
> 64-bitowa i XP 32-bitowe chodzą podobnie, a może i nawet XP szybciej. Na
> troche większych już Vista zaczyna wychodzić na prowadzenie. Na średnich już
> widać wyraźna przewagę Visty. Na dużych aplikacjach i dużych plikach różnica
> jest już ogromna na korzyść Visty. Nie warto się już dziś pakować w XP, bo
> to antyk. Tylko Vista i to 64-bitowa, bo tylko ta w pełni wykorzysta
> możliwości współczesnego sprzętu.

Zainstaluj na próbę Vistę 32-bitową. Powinna chodzić tak samo szybko jak
Twoja. A może i nieco szybciej, bo programy 64-bitowe wymagają
przesyłania większych porcji danych, no i wiele aplikacji nie zostało
jeszcze przepisanych na 64-bity - a jak wiadomo, emulacja to nie jest to
co tygryski lubią najbardziej :-). Niezaprzeczalną zaletą jest za to
obsługa całego RAM niezależnie ile się go włoży. Tu tylko płyta główna
stanowi ograniczenie.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/