Re: Vista Home Premium - indeks wydajności - brak możliwości sprawdzenia

Autor: olo <olo69maupapocztafm_at_nospam.com>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 09:27:15 MET

Piotr Palusiński pisze:

> Dlatego to jest powodem nie wyświetlania apletu wydajności.

1)*

> Poszukaj pliku Assessment *WinSAT.xml na swoim dysku i skopiuj do tej
> lokalizacji.
> Całkowita nazwa jest taka np. 2007-11-28 16.14.35.051 Assessment
> (Formal).WinSAT.xml

wyszukalem *winsat.xml - nie odnaleziono nic pasującego

> Jesli index sie zepsuł to trzeba go siłą zmusić do działania...a wiec:
> wejdz do folderu C:\windows\Performance\WinSAT\DataStore.
> Masz tam plik tekstowy w ktorym znajduje sie zapisany wynik ze
> sprawdzania wydajności

no właśnie nie mam. Patrz cytat na samej górze

> najprawdopodobniej ten plik został uszkodzony i system nie moze uzyskać
> od niego zadnych informacji na temat wydajnosci

tylko ciekaw jestem co go mogło uszkodzić - bo na pewno nie ja

> nalezy ten plik (lub pliki) tekstowe usunąć, żeby system mógł ponownie
> przeprowadzić sprawdzanie wydajności.

no to wracamy do wygwiazdkowanego punktu 1)* w takim wypadku.
Możesz mi wyjaśnić kiedy to powinno zadziałac? Gdy DataStore będzie
pusty, gdy będzie zawierał oryginaly *WinSAT.xml czy gdy będzie zawierał
plik skopiowany od kolezanki?

> lub wrzuć podobny od kolegi, koleżanki, a może zadziała?.

mało kto wsrod znajomych uzywa visty. Spróbuję. Ale w swietle powyzszych
niejasności nie mam pewności czy dobrze rozumiem problem

--
pozdrawiam!
http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby