Re: Vista Home Premium - indeks wydajności - brak możliwości sprawdzenia

Autor: olo <olo69maupapocztafm_at_nospam.com>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 09:54:35 MET

olo pisze:
> Ktos wie o co z tym chodzi? Nie wierze (jak sugeruje ten kumpel), ze na
> laptopie jest to wylaczone

znalazłem częsciowe rozwiązanie:
http://www.technologyquestions.com/technology/windows-vista/132469-windows-experience-rating-not-working.html

usuniecie wszystkich plikow z c:\windows\performance\winSAT\DataStore\

nastepnie uruchomienie wiersza poleceń (z upr. administratora) i
wpisanie komendy:

winsat formal -v

teraz wyświetla mi indeks wydajności (4,5) ale nadal po kliknięciu mam
pustą stronę jak na linku który wkleiłem wcześniej. Coś tam jest skopane
i na pewno nie jest to kwestia uszkodzonego pliku jak sugeruje Piotr

--
pozdrawiam!
http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby