Re: Vista Home Premium - indeks wydajności - brak możliwości sprawdzenia

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 07:41:38 MET

In news:frc9pe$oe8$1@inews.gazeta.pl,
*olo* <olo69maupapocztafm@nospam.com> typed:

> u mnie katalog DataStore jest pusty. Skad mogę wziac oryginalny plik?

Dlatego to jest powodem nie wyświetlania apletu wydajności.
Poszukaj pliku Assessment *WinSAT.xml na swoim dysku i skopiuj do tej
lokalizacji.
Całkowita nazwa jest taka np. 2007-11-28 16.14.35.051 Assessment
(Formal).WinSAT.xml
Jesli index sie zepsuł to trzeba go siłą zmusić do działania...a wiec:
wejdz do folderu C:\windows\Performance\WinSAT\DataStore.
Masz tam plik tekstowy w ktorym znajduje sie zapisany wynik ze sprawdzania
wydajności
najprawdopodobniej ten plik został uszkodzony i system nie moze uzyskać od
niego zadnych informacji na temat wydajnosci
nalezy ten plik (lub pliki) tekstowe usunąć, żeby system mógł ponownie
przeprowadzić sprawdzanie wydajności.
lub wrzuć podobny od kolegi, koleżanki, a może zadziała?.