Re: co zawiera folder WER w viście?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Tue 11 Mar 2008 - 20:52:56 MET

frank drebin log:

Hi

LOL czyli "nie chcem, ale muszem"...!;-)
Dane błędów WER to poziom danych 1' i 2'.
Dane 1' poziomu = do 10 łańcuchowych parametrów (identyfikacja podstawowa
klasy problemu)
Dane ---> plik manifestu report.wer (plik nie jest wysyłany; parametry są)
Report.wer ---> plik tekstowy (bez możliwości odczytu, edycji przez
użytkownka)
Parametry dla awarii np.:
- Application Name
- Module name
- Module version
- Module offset
- AppTimeStamp
- ModTimeStamp
- ExceptionCode
czyli unikalny opis klasyfiikacji awarii.
Są to *jedyne* dane przesyłane do serwerów back end systemu Watson (przy
komunikacji 1' poziomu).
Jeżeli serwerom to za mało zwracają żądanie dostarczenia większej ilości
danych (komunikacja poziomu 2').
O tym użytkownik jest powiadamiany wprost i jest zawsze pytany o zgodę.

GL&BE

--
" ...Nie szkoda róż, gdy płoną lasy..." :-)