Re: co zawiera folder WER w viście?

Autor: frank drebin <brunerro.blablabla_at_wp.pl>
Data: Tue 11 Mar 2008 - 11:44:39 MET

Jacek Kalinski wrote:

> Prawie 3.5GB? Kpiny sobie robisz?
> Niech MS poprawi swoją "technologię" do zbierania diagnostyki,
> bo tym bardziej nie mam zamiaru wysylać całych zrzutów pamięci
> ze wszystkimi danymi i hasłami.
> Pomijam już szybkość łącza internetowego i jego uploadu...
>
> ROTFL.
>
> Jacek

Kurcze, nie widzę u siebie posta (Skrypeka) na który odpowiadasz.
A myślałem, że na news.icm.edu.pl jest lepiej niż na news.tpi.pl
Idę zajrzeć do archiwum grupy.

--
Kiedy Jacek z Plackiem ukradli już księżyc, na ich drodze stanęła
czarownica z kotem na ramieniu. Chłopcy wiedzieli już wtedy, że świadków
przestępstwa trzeba się pozbywać. Nie mieli tyle odwagi, by zabić..
Dlatego Lech wziął czarownicę, a Jarosław kota...