Re: co zawiera folder WER w viście?

Autor: Skrypëk <skrypëk_at_pűbliçënëmy.pl>
Data: Tue 11 Mar 2008 - 20:11:25 MET

frank drebin nabazgrał:

Trza było automatycznie wysyłać po błędach a nie kolekcjonować.

W Windows XP te raporty były malutkie. Raportowanie z Office 2007 też
przebiega sprawnie. Jakoś nie wydaje mnie się, by Vista chciała zrzuty całej
twej pamięci wysyłać. No ale jedna pani drugiej pani i potem takie głupoty
będą ludzie na forach powtarzać.