Re: XP HOME: DVD-RW - SOHW-1693S

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 10 Mar 2008 - 18:11:36 MET

In news:fr3p74$kqa$1@news.onet.pl,
*PG* <pgkuc@op.pl> typed:
> Witam,
>
> Ostatnio (były zapytania na tej grupie) miałem problem z XP z logowaniem
> się. Po prostu w chwili gdy klikałem na ikonkę konta, komputer zaczynał
> się logować i wracał do początku logowania. Okazało się, że z jakiś tam
> powodów został uszkodzony pliki userinit.exe. Nadgranie z oryginalnej
> płyty CD załatwiło sprawę.
>
> Aktualnie jednak okazuje się, że windows nie wykrywa mi DVD-RW -
> SOHW-1693S. Więcej, w SYSTEM mogę odnaleźć informację o DVD-RW -
> SOHW-1693S ze znakiem "!" obok i numerem błędu chyba 39.

> [...]

Uruchom edytor rejestru i przejdz do klucza:
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
i usun wartosci NoViewOnDrive oraz NoDrives
http://groups.google.pl/group/ms-news.pl.win9x/msg/a49912d41f0dc74b
lub GPO i tam wykonasz to samo jak wyżej (no ale Ty masz Home, więc GPO
odpada)
albo
Wklej do notatnika tresc zawarta pomiedzy liniami ---------- i zapisz jako
plik.reg

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]
"UpperFilters"=-
"LowerFilters"=-

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdr4_2K]

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdralw2k]

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdudf]

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\UdfReadr]

Terz kliknj na tym pliku, a wpisze sie do rejestru.
Restart