Re: Podświetlenie folderu w menu start.

Autor: kajus44 <kajus44usunto_at_wp.pl>
Data: Mon 10 Mar 2008 - 10:57:44 MET

Dnia 9 Mar 2008 21:13:12 +0100, Daniel napisał(a):

> Witam.
>
> W jaki sposób mogę uzyskać efekt podświetlenia na np. fioletowy kolor, folderu w
> menu start ? Korzystam często w jednej kategorii programów, a odszukanie
> odpowiedniej kategorii zajumuje trochę czasu, więc dobrym pomysłem jest
> wyróżnienie odpowiedniego folderu w menu start.
>
> Dla zobrazowania mojej myśli:
> http://img296.imageshack.us/img296/6738/31947275dr6.gif
>
> Zmiana wiąże się zapewne z modyfikacją w rejestrze, jednak nie mam bladego
> pojęcia jakie parametry należy wpisać, jeśli ktoś potrafi mi pomóc, bardzo o to
> [...]

To kwestia zmiany ikonki, mozesz sobie nawet zmienić na żółte słoneczko
albo zieloną żabkę. Klikasz prawym klawiszem na tą (tę?) pozycję ->
właściwości -> Dostosowywanie -> Zmień ikonę. Musisz tylko sobie
przygotować jakąś i wsadzić do katalogu z którego jej nie wykasujesz. A jak
Ci zależy na fioletowym to po prostu poedytuj sobie i pokoloruj tą
systemową (oczywiście jej kopię). Tylko nie pytaj gdzie ona jest bo tego to
już nie wiem, pewnie w jakimś rundll32 czy gdzieś tam :D