Re: ilość połączeń w WinXP

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 08 Mar 2008 - 00:07:14 MET

"kajus44" napisał:

> Tak z ciekawości - komputery od zawsze z tego co mi wiadomo
> były przeznaczone do łączenia się w sieci, karty sieciowe były
> w komputerach od zawsze,

Raczysz sobie żartować? Chyba, że do kart sieciowych zaliczysz różne mutacje
RS-ów (422 czy 485). Komputery jeszcze na początku lat 90-tych stanowiły
zazwyczaj (piszę o polskich realiach) samodzielne stanowiska, połączone co
najwyżej "siecią dyskietkową" ;-) Zresztą dostępne wówczas systemy
operacyjne nijak połączeń sieciowych nie wspierały, kto musiał to siedział
"na Novellu", a karty sieciowe kupował za ciężkie (wówczas) pieniądze,
niekoniecznie zresztą Ethernetowe. Dopiero WfW (AFAIR 1992 r.) radykalnie to
zmienił i ludzie zaczęli się "widzieć" po sieci, zamiast wpatrywać się
bezradnie w mrygający kursor w nieśmiertelnym prompcie F:\LOGIN

JoteR