Re: kasowanie zawartosci TEMP

Autor: slawekk <slawek.kozlowski_at_gmail.com>
Data: Fri 07 Mar 2008 - 23:41:02 MET

On 6 Mar, 21:00, "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfi...@poczta.onet.pl>
wrote:

> Podajesz ścieżki nieprawidłowo i się potem dziwisz :)
> Przecież Ty mu każesz kasować następujące katalogi (w pierwszej linijce):
> C:\Documents
> and
> Settings\Administrator\Ustawienia
> lokalne\Temp
> a chyba żaden z nich nie istnieje :) Istnieje być może u Ciebie za to
> C:\Documents and Settings\Administrator\Ustawienia lokalne\Tempale to
> wymaga już czegoś takiego jak cudzysłowy.... ;)
>
> --
> Grzegorz Niemirowskihttp://www.grzegorz.net/
> [...]

znalazlem sposob, moze komus sie przyda

koniec.cmd wyglada tak
echo start
rundll32.exe user32.dll,LockWorkStation

tu rozne instrukcje do backupu typu xcopy, del i inne

shutdown -s -f

Po nacisnieciu stacja natychmiast sie blokuje wiec bez hasla nikt nic
nie zrobi a po zakonczeniu batcha wylacza sie komputer. Wczesniej
brakowalo mi przelacznika -f i shutdown nie chcial zadzialac

pozdrawiam
slawekk