Re: Vista

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Fri 07 Mar 2008 - 11:20:36 MET

On 5 Mar, 11:12, "Zz" <no_s...@interia.eu> wrote:

> System wyszukiwania najlepiej swiadczy o jakosci VISTY - to gowniany
> system dla idiotow...

nie obraź się ale dla takich on jest przeznaczony ;-)

> To nastepny kwiatek VIsty - kopiowanie plikow explorerem zajmuje 2-3 razy
> wiecej niz commanderem

to kwiatek wszystkich wind i nikt nie wie dlaczego.

Ale dziś. Odpalam program i nie startuje. Ok. Wczoraj była do niego
poprawka ale wczoraj działał. Więc płyta instalacyjna, napraw - dupa.
Deinstalacja, instalacja, poprawka - dupa. Kilkam na linka TNT żeby
zobaczyć gdzie paczka - dupa. O! Nie działa IE7. Ale uruchom jako
admin - działa. www.microsoft.com - ie7. Jest ale tylko dla 2003 i XP
- super ;-) CRTL+ALT+DEL wchodzimy na konto admina. IE7 działa. Opalam
program, wszystko chodzi, baza OK. Switch user na user i mam otwartych
39 kopii IE7 bo tyle było chyba odwołań do niego. A problem z
aplikacją (system sprzedaży) był taki, że ta wymaga IE do pracy, a to
zaspało. Login na konto admina często coś odtyka w Viście. Czasami nie
chce przyjąć hasła, więc wystarczy się zalogować na admina, wylogować
i już działa. Fajna ta Vista ;-)