Re: Vista

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 11:12:20 MET

> JUZ NARZEDZIA DOSOWE DZIALALY LEPIEJ !!

> no to moze masz szybszy komputer od mojego. Ja muszę tą 1-2 sek
> oczekać zanim wyrzuci mi 1000 plików ;-)

ja czekam 10-15 sekund i dopiero wtedy system zajarza ze wcisnalem
drugi klawisz - i znowy zaczyna szalenczy taniec w poszukiwaniu plikow
o nazwie zaczynajacej sie od tych 2 liter - co za debli to wymyslil, nie
wiem... przeciez moglby poczekac az wpisze pelna nazwe (czasem
wiek dokladnie jak plik sie nazywa, szukam tylko miejsca w ktorym
jest, nie potrzebuje wyszukiwac WSZYSTKICH plikow zaczynajacych
sie od 1 litery)
System wyszukiwania najlepiej swiadczy o jakosci VISTY - to gowniany
system dla idiotow...

> przyzwyczaiłem - banalne operacje (kopiowanie plików, odczyt danych z
> CD czy inincjacja dysków zew) zajmują zawsze CPU w 100% a nawet
> więcej. Vista niestety nic tu nie zmienia,

To nastepny kwiatek VIsty - kopiowanie plikow explorerem zajmuje 2-3 razy
wiecej niz commanderem

Zz