Re: logowanie do domeny, profile mobilne - Vista

Autor: Tomek <tomek.sa0_at_op.pl>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 22:10:34 MET

Tak na szybko, bo na dzis koncze walke z tym.

> A czy użytkownik ma uprawnienia aby tworzyć katalogi?
> Sprawdź na sambie uprawnienia katalogu profiles oraz katalogu username.V2
Tak, moge.

> Przydatne może być również:
> http://www.microsoft.com/poland/technet/article/art0074_01.mspx
Dzieki, czytalem

> Sprawdź również czy profil w Viście ma typ mobilny, czy tymczasowy.
> Ponadto dziennik zdarzeń Visty może być przydatny tak samo jak logowanie
> w sambie (zalecany log level = 2).
Jest mobilny, w dzieniku w Viscie nic nie znajduje, na Sambie wpisy,ze
haslo poprawne i allow.

> PS: u mnie działa na sambie (VB x32).

Jaka masz sambe? ja mam
samba-common-3.0.28-1
samba-vfs-fake_perms-3.0.28-1
samba-3.0.28-1
samba-client-3.0.28-1
Moze to fake_perms cos miesza, jutro musze sprawdzic.
Pozdrawiam, mam nadziej, ze to zwalcze :(