Re: logowanie do domeny, profile mobilne - Vista

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 21:40:05 MET

W artykule <fqk9h9$hhi$1@news.onet.pl> Tomek napisał(a):

> Witam, mam 2x Vista Business i logowanie do domeny co prawda dziala, ale
> po konfiguracji profili mobilnych na Sambie tworzy sie tylko katalog
> Username.V2 i nic wiecej. Pod XP pieknie dziala - katalog na sambie
> wypełnia sie plikami profilu. A pod Vista tylko jest tworzony ten
> katalog. Ktos ma jakies pomysly czemu moze sie nie tworzyc sie caly profil?

A czy użytkownik ma uprawnienia aby tworzyć katalogi?
Sprawdź na sambie uprawnienia katalogu profiles oraz katalogu username.V2

Przydatne może być również:
http://www.microsoft.com/poland/technet/article/art0074_01.mspx

Sprawdź również czy profil w Viście ma typ mobilny, czy tymczasowy.
Ponadto dziennik zdarzeń Visty może być przydatny tak samo jak logowanie
w sambie (zalecany log level = 2).

PS: u mnie działa na sambie (VB x32).

Jacek