Re: Vista

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 19:16:44 MET

> tam gdzie są potrzebne. Wyszukiwarka programów jest super wgodna.
> Wpisuje 2-3 litery z nazwy i mam czego mi trzeba.

VISTA to rozumiem Twoj pierwszy system? - otoz informuje ze
od kilku(nastu?) lat windows wyszukuje bez problemu rowniez po 3 literach
Niestety gorszy pieniadz wypiera lepszy - Vista zaczyna wyszukiwac od
razu po wpisaniu 1 litery, angazujac jednoczesnie do tego 110% zasobow
systemowych - wpisanie drugiej litery udaje sie na ogol dopiero po
wyswietleniu
przez nia pierwszecgo tysiaca plikow zaczynajacych sie od pierwszej
litery...
Popelnienie bledu to koszto kolejnych kilkunastu (dziesieciu) sekund...
Ten system wyszukiwania to KATASTROFA - kolesiowi ktory to wymyslil
zasadzil bym dozywotni zakaz zblizania sie do komputerow...

JUZ NARZEDZIA DOSOWE DZIALALY LEPIEJ !!

Zz