Re: w2k z SP4 - gdzie dalsze laty

Autor: 1634RACINE <1634RACINE_at_1634RACINE.pl>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 12:13:28 MET

Radosław Sokół napisal [-a] w news:fqj8sp$a00$2@polsl.pl
> Dlaczego?

dlaczego - co?
dlaczego musialem wrocic na (w2k)? - bowiem to, na czym ostatnio pracowalem
[ubuntu] nie moze byc na _tym_ komp (bo nie chcialem instalowac lokomotywy
xp skoro dawalem sobie jakos rade wczesniej z w2k...,kwestia gustu, moze
jakos tak).
dlaczego mam tylko sp4? - bo nie mam nic wiecej, np. z autopachera.

> I tu również: dlaczego?

bo mowili kiedys, ze jak stamtad to wagony smieci wpadaja [pewnie
nieprawda]. Ale chyba tez chce miec juz na stale w komp. te pliki i tylko
dobierac nowe [z tej wersji nowej autopatchera - juz wiem skad; okolo 200
mega]