Re: XP home: edycja rejestru z poziomu DOS

Autor: PG <pgkuc_at_op.pl>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 10:21:41 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> Rejestr można edytować z poziomu innego komputera z XP.
> Trzeba tylko dysk przełożyć.
>
> Warto też podłączyć siecią drugi komputer z Windows i
> zaglądnąć do logów, zanim się zacznie mieszać. Może będzie
> w nich bezpośrednio określona przyczyna wylogowywania.

No tak powiem w ten sposób:
- to komputer domowy
- moja wiedza to dobra znajomosc DOS, uzytkowa Windy
- ale w rejestrze to w zyciu nie grzebalem
- laczenie komputerow w siec jest dla mnie problemem, nie robilem tego
szczegolnie jak jeden komputer nie dziala bo nie da sie zalogować

Szukam drogi, ktora przy moim poziomie umiejętności, pozwoli mi przejść
przez ten proces przy najmniejszej ilosci "prowokacji losu". Jeśli
założę drogę, która jest w 5 punktach dla mnie trudna do spełnienia
zamiast 1 to najpewniej nie dojde do połowy.

Dlatego szukam programu pod dosa bo wiem ze jestesm w stanie sobie w
tym srodowisku poradzic, jestem tez w stanie wyszukac klucz rejestru i
zmienic jego zawartosc, na taka na jaka powinienem.

Potrzebuje jednak tak naprawde instrukcji dosyc dokladnej i jakiegos
programu ktory jest przyjazny w miare...

Dzieki.

PG