Re: XP home: edycja rejestru z poziomu DOS

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 11:33:05 MET

<za http://www.man.lodz.pl/LISTY/WINNT/2006/12/0906.html>

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 11:25:19 MET

Generalnie wszelkie operacje na rejestrze i plikach dość wygodnie robi się
tym narzędziem:
Ultimate Boot CD for Windows http://www.ubcd4win.com/ .

</za>

Dla przypomnienia, że nie trzeba szafować dyskami i instalować obok
kolejnych kopii.

--
Artur