W2K lub XP i kilka IP na jednym interfejsie

Autor: Grey Shadow <adresu.poszukaj_at_w.stopce.pl>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 10:34:32 MET

Witam

Wiem ze W2K3 umożliwia przyporządkowanie kilku IP do jednego interfejsu,
ale czy czegoś takiego można dokonać w przypadku powyższych ??
Pytanie nie jest sobie a muzom - taki sprzęt miałby robić za router ze
statycznym trasowaniem przyznanego zakresu IP od ISP.
Innymi słowy - na kartę WAN "wrzucam" całą przyznaną pulę a soft-router
dalej już ją trasuje.
Sugerującym pingwina dziękuję - tam wiem jak to zrobić xD

--
to pisałem ja,
Szary Cień...