Ratunku - boot WIN2000

Autor: LFC <longinf_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Feb 2008 - 13:37:58 MET

Prośba o pomoc. Mam w pracy serwer z windows 2000.
System jest źle skonfigurowany i pomimo, że jest na nim tylko ta jedna
instalacja pokazuje przy boocie dwie - windows 2000 serwer i windows
2000(domyślne)
Oczywiście, jeżeli się nic nie ruszy to po chwili mamy:

Nie można uruchomić systemu Windows 2000, ponieważ następujący plik nie został
znaleziony lub jest uszkodzony:
winnt_root\System32\Ntoskrnl.exe

Zainstaluj ponownie kopię tego pliku.

Zacząłem kombinować przy boot.ini i zmieniłem numer partycji z 2 na 1 przy
wpisie default=..., ale nic to nie zmieniło, to zrobiłem niestety jeden krok za
dużo i zmieniłem również na (1) numer przy systems...

No i się narobiło, bo teraz niezależnie co wybiorę w bootmenu, czy też nawet w
F8, zawsze dostaję:

Nie można uruchomić systemu Windows 2000, ponieważ następujący plik nie został
znaleziony lub jest uszkodzony:
winnt_root\System32\Ntoskrnl.exe

Zainstaluj ponownie kopię tego pliku.

Jak szybko to poprawić. Serwer na szczęście, nie jest żadną ważną maszyną, ale
powinien działać, a ja mu zrobiłem kuku.