Re: Ratunku - boot WIN2000

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 29 Feb 2008 - 20:15:23 MET

Dnia 29 Feb 2008 13:37:58 +0100, LFC napisał(a):

> Prośba o pomoc. Mam w pracy serwer z windows 2000.
> System jest źle skonfigurowany i pomimo, że jest na nim tylko ta jedna
> instalacja pokazuje przy boocie dwie - windows 2000 serwer i windows
> 2000(domyślne)
> Oczywiście, jeżeli się nic nie ruszy to po chwili mamy:
>
> Nie można uruchomić systemu Windows 2000, ponieważ następujący plik nie został
> znaleziony lub jest uszkodzony:
> winnt_root\System32\Ntoskrnl.exe
>
> Zainstaluj ponownie kopię tego pliku.
>
> Zacząłem kombinować przy boot.ini i zmieniłem numer partycji z 2 na 1 przy
> [...]

No to popraw po prostu tą ścieżkę na taką jak była. A może nie masz
czym? Proponuję BootIt http://www.terabyteunlimited.com (nie instaluj,
odpalgo tylko z płytki) lub EditBINI tego samego producenta, maleńką
aplikację pracującą w czystym DOS-ie.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/