Win XP, DOS i 2 drukarki

Autor: Barto <WyTnIj.TO.ujciu_at_gazeta.pl>
Data: Fri 29 Feb 2008 - 13:26:30 MET

Witam

Mam na komputerze program Dosowy, który drukuje na drukarce igłowej
podłączonej przez print serwer i przechwyconej na port LPT1. Wszystko
działało dobrze do czasu gdy zachciało mi się podpiąć drugą drukarkę
laserową, aby pewne wydruki również z DOS szły na tą drukarkę (program
ma możliwość wyboru pomiędzy portami LPT). Drukarka (HP LJ 1100)
podłączona do portu LPT i widziana w systemie jako LPT2. Wydruki na
drukarkę laserową poszły bez problemu ale przestały działać wydruki na
drukarkę igłową (LPT1) tak jak by w ogóle nie widział drukarki pod LPT1.
  Wydruki z Windowsa idą bez problemów na obie drukarki.
Czy nie spotkał się ktoś z podobnym problemem? Może XP ma jakiś problem
a dwoma portami LPT i DOS albo coś podobnego?

Pozdrawiam!