Re: Po włączeniu XP system zamiera na 2-3 minuty.

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 20:15:44 MET

Zgodnie z sugestią zaczałem od wyłączenia UDMA. Po restarcie wszystko działa
ok.
Włączyłem z powrotem UDMA - też uruchomiło się prawidłowo.

Jeszcze jeden problem. Chciałem naprawić system z płyty instalacyjnej, ale w
trakcie zmieniłem zdanie (żeby najpierw zapytać się tu) i teraz przy
włączaniu komputera mam do wyboru: naprawianie systemu, albo uruchamianie po
staremu. Jak wywalić to (niepotrzebne) menu?

Dziękuję za dotychczasowe sugestie.

MN