Re: Nagrywanie p³yt - czym?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 14:38:55 MET

U¿ytkownik "PureNick" <ibozaur@CTRL+X@zax.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:mn.e34e7d8201e7681b.84011@zax.pl...

> Prawdopodobnie cztery razy szybciej mo¿na wypatrzyæ w menu
> interesuj±c± u¿ytkownika opcjê / zak³adkê / prztyczek.
> Nero z jego kombajnisto¶ci± jest du¿ym obci±¿eniem dla psychiki ;)

Dla mnie np. ostatni± w miarê szybko pojmowan± wersj± by³a 5.5.9.9,
nastêpne by³y ju¿ coraz bardziej wybajerowane, rozbuchane, z
przemnóstwem opcji wielu z nas nigdy nie potrzebnymi.
A dzi¶ u¿ywam darmowego Deep Burner i chwalê sobie. Szybki i pewny
program.

--
"Wróbelek jest ma³a ptaszyna, wróbelek istotka niewielka,
 on brzydk± stonogê poch³ania, lecz nikt nie popiera wróbelka.