Re: WU Vista Business - nie wstaje maszyna

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 14:23:17 MET

Dnia Thu, 28 Feb 2008 04:42:27 -0800 (PST), Krzysiek napisał(a):

> wyświetlić bluescreen do czasu klepnięcia dalej czy umożliwić
> zainstalowanie poprawki?

Oczywiście, chodzi o "zamrożenie" bluescreena, o które pytałeś w
poprzednim poście. Dopiero po ustaleniu kodu błędu będzie można
cokolwiek diagnozować. Być może zresztą zobaczysz też nazwę sterownika,
który ów bluescreen generuje.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/