Re: Nagrywanie p³yt - czym?

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 14:06:26 MET

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie
Adramelech raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Krzysiek <krzysztofogorek@gmail.com> Odpowiedz na news:5142c43f-77c2-4943-
> b882-64ffeaca39fc@u10g2000prn.googlegroups.com:

> Hmmm... Zdefniuj 4x szybciej, bo nie rozumiem. 4x szybciej zaznaczasz pliki
> do nagrania ni¿ w nero, czy 4x szybciej napêd wysuwa tacke po nagraniu p³yty?

Prawdopodobnie cztery razy szybciej mo¿na wypatrzyæ w menu
interesuj±c± u¿ytkownika opcjê / zak³adkê / prztyczek.
Nero z jego kombajnisto¶ci± jest du¿ym obci±¿eniem dla psychiki ;)

Pozdruffka

--
http://ibozaur.prv.pl/