Re: pogrubiona sygnaturka w Outlooku

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 01:14:53 MET

Użytkownik "Witold Romaniak" <witold_romaniak@op.pl> napisał w
wiadomości news:fq4oae$kik$1@news.onet.pl...
> Mam tak strasznie glupi problem, ze az szkoda pytac, ale nie moge
> sobie poradzic. Jest sobie Outlook 2003 , ktory wstawia na koneic
> wiadomosci sygnaturke napisaną pogrubionym tekstem MIMO, ZE w tym
> okienku, gdzie się definiuje sygnaturki jest ona jak najbardziej
> napisana zwyklym tekstem i upewnialem, ze 10 razy, ze nie ma tam
> zadnego pogrubienia.
>
> Jak usunac pogrubienie skutecznie?

IMO przełączyć wysyłanie wiadomości z HTML na zwykły tekst (o ile O2k3
taką możliwość przewiduje), wtedy problem pogrubiania zniknie. Nawet,
jeśli będzie na ekranie, to do adresata dojdzie zwykły tekst - nie
będzie jak go pogrubić po tamtej stronie. A jak zauważyłem, chyba w
ponad 95% przypadków (o ile nie 99%...), do korespondencji HTML jest
zupełnie zbędny. A nawet szkodliwy, bo niepotrzebnie zwiększa rozmiar
wiadomości.

--
"Wróbelek jest mała ptaszyna, wróbelek istotka niewielka,
 on brzydką stonogę pochłania, lecz nikt nie popiera wróbelka.