Re: Problem z ntdll.dll

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 00:49:32 MET

Jacek Maciejewski pisze:
> A to mogłeś napisać o tym. Jest jeszcze opcja pośrednia między dłubaniem w
> dllkach a reinstalką systemu. Możesz wybrać opcję naprawy systemu z
> instalatora odpalonego z płyty. On IMO nadpisuje pliki systemowe a może
> sprawdza ich poprawność/wielkość, dokładnie nie wiem. W każdym razie może
> się okazać że naprawa się uda. Może też się system rozlecieć do końca :)
Rozwalenia chciałbym obecnie uniknąć, bo muszę trochę popracować, a nie
mam czasu na stawianie od nowa całego softu - przyjdzie się przyzwyczaić
do tych komunikatów ;-)
Naprawa z płyty jest o tyle nieciekawa, że często wymaga jednak
przeinstalowania przynajmniej części aplikacji - przynajmniej u mnie po
takiej operacji kiedyś część przestała działać.

--
Pozdrawiam
Maciek