Re: pogrubiona sygnaturka w Outlooku

Autor: Skrypëk <skrypëk_at_pűbliçënëmy.pl>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 01:35:35 MET

Sempiterna nabazgrał:
> Użytkownik "Witold Romaniak" <witold_romaniak@op.pl> napisał w
> wiadomości news:fq4oae$kik$1@news.onet.pl...

> IMO przełączyć wysyłanie wiadomości z HTML na zwykły tekst (o ile O2k3
> taką możliwość przewiduje), wtedy problem pogrubiania zniknie. Nawet,
> jeśli będzie na ekranie, to do adresata dojdzie zwykły tekst - nie
> będzie jak go pogrubić po tamtej stronie. A jak zauważyłem, chyba w
> ponad 95% przypadków (o ile nie 99%...), do korespondencji HTML jest
> zupełnie zbędny. A nawet szkodliwy, bo niepotrzebnie zwiększa rozmiar
> wiadomości.

Odkąd socjalistyczne UKE wprowadziło przepis o konieczności zawierania w
międzyfirmowej korespondecji służbowej stopki zawierającej wszelkie dane
rejestracyjne firmy, HTML stał się koniecznością. W czystym tekście te
wszystkie niepotrzebne pierduty zajmują niepotrzebnie ogromną część ekranu,
czasami nawet większą niż właściwa treść wiadomości. Zwiększenie rozmiaru
wiadomości o kilka kilobajtów w dzisiejszych czasach guzik kogokolwiek
obchodzi (poza linuksiarskimi ideologami nieprzystowanymi do życia w
społeczeństwie).