Re: Problem z ntdll.dll

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 27 Feb 2008 - 22:30:12 MET

Dnia Wed, 27 Feb 2008 20:57:46 +0100, Maciek napisał(a):

> Już dawno to zrobiłem :-)
> Liczba wyników mnie przeraziła, rozwiązania nie znalazłem. Tzn. było co
> nieco na temat podmieniania ntdll.dll, ale nic to nie dało.

A to mogłeś napisać o tym. Jest jeszcze opcja pośrednia między dłubaniem w
dllkach a reinstalką systemu. Możesz wybrać opcję naprawy systemu z
instalatora odpalonego z płyty. On IMO nadpisuje pliki systemowe a może
sprawdza ich poprawność/wielkość, dokładnie nie wiem. W każdym razie może
się okazać że naprawa się uda. Może też się system rozlecieć do końca :)

--
Jacek