Re: Dual boot Windows XP oraz Vista a kwestia uprawnień do katalogów

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Wed 27 Feb 2008 - 22:49:26 MET

Dnia Wed, 27 Feb 2008 18:37:57 +0100, Piotr Krzyżański napisał(a):

> Wytłumaczysz jak tenże NTFS chroni przed dostępem?

Zdarzylo mi sie kiedys, ze na uzytkowniku X i hasle Y stworzylem katalog i
go zaszyfrowalem. Po jakims czasie dysk powedrowal do nowego kompa, gdzie
bylo konto usera X, ale haslo bylo juz Z. Dostep do katalogu byl
zablokowany. Oczywiscie to system stwierdzil, ale blokada byla na poziomie
NTFSa. Podejrzewam, ze z innymi prawami moze byc podobnie. Ale od razu
informuje, ze nie jestem znawca tematu i tylko opisuje swoje przygody :-)

pzdr
Norbert