Vista 64 bit PL i ciągły niebieski ekran po jej zainstalowaniu w trakcie uruchamiania.

Autor: <marekbilski_at_wp.pl>
Data: Wed 27 Feb 2008 - 04:13:42 MET

Witam,

Zwracam się z prośbą o pomoc, bo naprawdę nie wiem, co zrobić, po
czterech zarwanych nocach.

Mam komputer to: Vista 64 bit, płytą główna EVGA nforce 680i, GeForce
Asus GT 8800, 4 GB Ram OCZ, dwa dyski twarde Segate 250GB, Intel Quad
2,4.

Kupiłem powyższy komputer w komputroniku, przywiozłem go do domu i
wszystko działało, tak przez pierwszy miesiąc.
Postanowiłem sformatować dysk i zainstalować Viste 64 bit od nowa, ale
z włączony mirroringiem na dwa dyski.

Po instalacji systemu za każdym razem w czasie jego uruchamiania
wyskakuje niebieski ekran i restartuje się komputer.

Usunąłem mirroring i postanowiłem zainstalować system Vista 64 tak,
jak otrzymałem go z komputroniku, czyli bez mirroringu, no i wciąż to
samo, po instalacji niebieski ekran.

Na pewno coś, że robię, bo skoro w komputroniku wszystko zainstalowali
i chodziło, to czegoś brakuje z mojej strony.
W biosie wszystko w każdym przypadku ustawiłem na Default.
Może jest jakaś opcja w biosie, która uniemożliwia start systemu.

Zanim się zwrócę do komputroniku postanowiłem zapytać Was szanowni
internauci, co o tym myślice, bo przecież, gdy dam im znów do
instalacji komputer to nie dość, że będę musiał za to zapłacić, to i
tak sprawy to nie rozmiarze, ponieważ, gdy np. za rok będę chciał
sformatować dysk to problem powróci.

Próbowałem, też instalować Viste 64 bit, tam gdzie pyta się podczas
instalacji o załadowanie sterowników do dysku z ich najnowszą odmianą
i nic.

Na uwagę zasługuje również fakt, że gdy uruchamiam tryb awaryjny też
Vista się nie uruchomi, zawsze staje na ładowaniu pliku sysdysk.sys,
czy o podobnej nazwie.

No i czasami w trakcie instalacji, gdy wsadzam dysk CD z driverami do
kontrolera dysku do załadowania, a w zasadzie przed (tak jest opcja
przy instalacji, próbowałem z załadowaniem i bez), to po wyjęci dysku
DVD z Vistą, już tu pojawia się niebieski ekran, nawet czasami nie
zdążę włożyć CD z driverami.

Proszę o pomoc.

P.S.: Nie będę ukrywał, że jestem zdenerwowany.

Poz,

KatMPB