Re: Vista 64 bit PL i ciągły niebieski ekran po jej zainstalowaniu w trakcie uruchamiania.

Autor: Paweł Wenta <pawelw_at_nospamsacer.pl>
Data: Wed 27 Feb 2008 - 10:26:51 MET

marekbilski@wp.pl napisał(a):
> Witam,

Cześć

> Po instalacji systemu za każdym razem w czasie jego uruchamiania
> wyskakuje niebieski ekran i restartuje się komputer.

Z tego co piszesz wnioskuję, że instalator zobaczyl macierz
podczas instalacji i zainstalowal na niej system.

Ostatnio mialem podobny problem z komputerem z chipsetem Intel X38 oraz
macierza na ICH9R (RAID 0). Instalator wykryl macierz podczas
instalacji, zainstalowal sie bez problemu. Nastepnie uruchomił się
system windows, i mozna bylo z niego normalnie korzystac. Wszystko bylo
ok do pierwszego restartu systemu. Po pierwszym restarcie objawy byly
dokladnie takie same jak mowisz.

U mnie problem znika pod warunkiem, ze pierwsze co zrobie po instalacji,
to zainstaluje drivery od kontrolera dostarczone z plyta producenta.
Jest to poniekad dziwne, poniewaz instalator systemu Windows korzystal z
tej macierzy bez problemu, i restartowal sie podczas instalacji kilka
razy. Moze ta wiedza okaze sie dla Ciebie pomocna.

--
Paweł Wenta