Re: Jak przywrócić na pulpit "kosz" w viście?

Autor: frank drebin <brunerro.blablabla_at_wp.pl>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 20:13:56 MET

Sempiterna wrote:
> Użytkownik "frank drebin" <brunerro.blablabla@wp.pl> napisał w
> wiadomości news:fpu090$hnj$1@achot.icm.edu.pl...
>
> Nie żartuj, Google nie działa?

Wiesz co?
Kolega Goomish w ciutkę dłuższym zdaniu niż twoje pomógł mi.
A takie sempy(piteriny) jak ty, tylko monitorują usenet, gdzie by pierdolnąć
swoją ulubioną wstawkę.

BTW. Załóż grupę pod nazwą "nie pisz o problemie tylko szukaj na google,
napewno jest gdzieś odpowiedź".

--
Kiedy Jacek z Plackiem ukradli już księżyc, na ich drodze stanęła
czarownica z kotem na ramieniu. Chłopcy wiedzieli już wtedy, że świadków
przestępstwa trzeba się pozbywać. Nie mieli tyle odwagi, by zabić..
Dlatego Lech wziął czarownicę, a Jarosław kota...