Re: Jak przywrócić na pulpit "kosz" w viście?

Autor: frank drebin <brunerro.blablabla_at_wp.pl>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 20:07:59 MET

goomish wrote:

> PPM na Pulpicie -> Personalizuj ->(Zadania z lewej strony okna) ->
> Zmień ikony Pulpitu

Dzięki. Już to kiedys robiłem ale mi umknęło.

--
Kiedy Jacek z Plackiem ukradli już księżyc, na ich drodze stanęła
czarownica z kotem na ramieniu. Chłopcy wiedzieli już wtedy, że świadków
przestępstwa trzeba się pozbywać. Nie mieli tyle odwagi, by zabić..
Dlatego Lech wziął czarownicę, a Jarosław kota...