Re: Jak przywrócić na pulpit "kosz" w viście?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 20:33:36 MET

Użytkownik "frank drebin" <brunerro.blablabla@wp.pl> napisał w
wiadomości news:fpv41m$nq5$1@achot.icm.edu.pl...
> Wiesz co?

Wiem.

> Kolega Goomish w ciutkę dłuższym zdaniu niż twoje pomógł mi.
> A takie sempy(piteriny) jak ty, tylko monitorują usenet, gdzie by
> pierdolnąć swoją ulubioną wstawkę.

Jak byś zajrzał do słownika, to bys dokłądnie wiedział, co to słowo
znaczy.

> BTW. Załóż grupę pod nazwą "nie pisz o problemie tylko szukaj na
> google, napewno jest gdzieś odpowiedź".

Bo poszukanie w Google, zwłaszcza, że na pytanie "przywracanie kosza
vista" w trzecim linku dostaje się dokładną odpowiedź, to sory... ale
gdybyś napisał "nie mogę tego nigdzie (czytaj:także w Google)
znaleźć..." - to inna sprawa.
Cóż.. . Twoje lenistwo, twój problem. Ja też jestem leniwy. Ale
uwierz - wystarczyło mi kilka razy skorzystać z Google, aby np. znaleźć
rzadkie sterowniki do NT4, czy skutecznie uruchomić jakąś egzotyczną
kartę graficzną, czy znaleźć BIOS do płyty, o której żaden wykaz nie
wspomina. Można. Trzeba tylko chcieć. Co innego gdyby "znalazłem kilka
sposobów, mam wątpliwości, który jest najlepszy, pomożecie?" - w
http://rtfm.killfile.pl massz kompendium wiedzy na ten temat.
Jako zachętę podpowiem - wyraźnie jest tam napisane - "Najpierw sam
poszukaj". Niestety - najpierw sam poszukaj, a jak nie dasz rady, lub
masz wątpliwości, wtedy pytaj. Odpowiedź kolegi świadczy wyłącznie o
jego wyjątkowej uprzejmości. Bo nie miał obowiązku... a może akurat
dobry humor i odpowiedział? No, ja rozumiem, że właściwy link byłby
gdzieś na 500 pozycji... no, nawet na setnej. Ale był na trzeciej!!!
Twój ból, ja płakać nie będę. Już przestałem się przejmować takimi
reakcjami jak twoja.

--
If it had't been for Cotton Eye Joe / I'd been married long time ago,
Where did you come from where did you go,