Re: gdzie aktywować xp?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 24 Feb 2008 - 17:53:59 MET

In news:fps2o2$tar$1@srv.cyf-kr.edu.pl,
*Kajetan* <no-mail@no-problem.pl> typed:
> "Kacper Lis" <kacperlis@wp.pl> wrote in message
>
> To nie jest to samo. Zobacz winver.exe

Nie musisz rejestrowac, natomiast aktywowac tak i to masz standardowo w
systemie.

Strat/ uruchom/ wpisz w pole:
regwiz /r

Rejestracja nie jest obowiązkowa, ale moze przynieśc korzyści:
Rejestracja w trybie online polega na zarejestrowaniu kopii systemu Windows
XP przy użyciu modemu lub innej metody połączenia internetowego. Rejestracja
zapewnia użytkownikowi pomoc techniczną, informacje o aktualizacjach
produktu i inne korzyści. Ten proces trwa tylko kilka minut.

Istnieje ważna różnica między rejestracją kopii produktu Windows XP a jego
aktywacją. Rejestracja jest opcjonalna i wiąże się z przekazaniem pewnych
informacji osobistych do firmy Microsoft. Aktywacja produktu Windows to
element walki firmy Microsoft z piractwem i innymi formami nieautoryzowanego
wykorzystania jej produktów. Aktywacja jest wymagana i nie wiąże się z
przekazywaniem informacji osobistych (oprócz kraju lub rejonu zamieszkania).
Jest to proces szybki i łatwy.