Re: Boot.ini - dodac drugi system

Autor: Piotr Palusinski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 24 Feb 2008 - 17:49:31 MET

In news:fprt73$rgo$1@news.onet.pl,
*Norbert* <noreply@reply.no> typed:
> Witam
>
> Przenioslem system z macierzy RAID na osobny dysk SATA (PQMagickiem).
> Przestawilem w biosie start na ten dysk i ladnie system startuje.
> No i teraz pomyslalem, ze moglbym jednak ten system na macierzy zachowac i
> czasem go uzywac do np. testow softu czy czegos tam.
> Stad chce dodac do boot.ini wybor tego systemu, ale nie wiem skad odczytac
> parametry dla polecen boot.ini.

Win+Break /zaawansowane/ uruchamianie i odzyskiwanie, lub msconfig/ zakladka
Boot.ini

http://www.forumpc.pl/index.php?s=76909756e796d21001bfb7070fb070ed&showtopic=33439&pid=231968&st=0&#entry231968
lub poszukaj postów Michala Kaweckiego

--
Piotr Palusinski [Microsoft MVP Shell/User]
Nigdy nie klóc sie z glupcem, bo ludzie moga nie dostrzec róznicy