Re: gdzie aktywować xp?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 24 Feb 2008 - 19:42:02 MET

Kacper Lis log:
> Mam nowego Windows XP Sp2 PL. ALe gdzie mogę zobaczyć ile czasu mi zostało
> dop aktywacji i czy już zaaktywowałem? Pamiętam, że przy instalacji
> rejestrowałem się, lecz nie wiem czy to to samo co aktywacja.

Dokładniej to tak ;-)
Użytkownik ma 30 dni na uaktywnienie instalacji produktu Windows. Jeśli
okres ten minie, a produkt nie zostanie uaktywniony, przestają działać
wszystkie funkcje, oprócz funkcji aktywacji produktu.
Jeśli system Windows XP nie został jeszcze uaktywniony, uaktywnienie można
zainicjować w dowolnym czasie, klikając na pasku zadań ikonę Aktywacja
produktu Windows. Po uaktywnieniu systemu Windows XP ikona ta zniknie z
paska zadań.
Ponadto dostępnych jest kilka innych sposobów otwierania Kreatora aktywacji
produktu Windows:
Aby otworzyć element narzędzi systemowych, kliknij przycisk Start, wskaż
polecenie Wszystkie programy, wskaż polecenie Akcesoria, wskaż polecenie
Narzędzia systemowe, a następnie kliknij odpowiednią ikonę., a następnie
kliknij przycisk Aktywacja systemu Windows.
Można również kliknąć przycisk Start, a następnie kliknąć polecenie Uruchom
i wpisać polecenie oobe/msoobe /a.
Aby uzyskać więcej informacji o rejestrowaniu produktu Windows, otwórz
Kreator rejestracji, klikając przycisk Start, a następnie klikając polecenie
Uruchom. W polu Otwórz wpisz polecenie regwiz /r.
GL&BE

--
" ... Wesołe jest życie staruszka
Gdzie spojrzy tam 'brak aktywacji' co krok ..."