Boot.ini - dodac drugi system

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Sun 24 Feb 2008 - 14:58:59 MET

Witam

Przenioslem system z macierzy RAID na osobny dysk SATA (PQMagickiem).
Przestawilem w biosie start na ten dysk i ladnie system startuje.
No i teraz pomyslalem, ze moglbym jednak ten system na macierzy zachowac i
czasem go uzywac do np. testow softu czy czegos tam.
Stad chce dodac do boot.ini wybor tego systemu, ale nie wiem skad odczytac
parametry dla polecen boot.ini.
Mam obecnie zapis:

multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP
Professional"

Powinienem dodac drugi taki wpis, ale skad moge odczytac co nalezy podac
jako disk/rdisk dla tego systemu z RAIDa?

Poza tymi dyskami mam jeszcze stary dysk ATA.
System Win XP Prof.

pozdrawiam
Norbert