Re: Kolejny powod zeby NIE UZYWAC VISTY

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 23 Feb 2008 - 22:35:48 MET

Dnia 23 Feb 2008 21:24:12 +0100, V napisał(a):

> Jest to oczywista oczywistosc ;-) Ja od siebie dorzuce przyklad z mojego
> podworka: kompletny rozklad, gdy zainstalowac przyjdzie drivery do drukarki
> Epson Stylus Pro 9600 podlaczonej do innego kompa w sieci, i gdy jest to 5 czy 6
> drukarka w systemie. W moim przypadku musialem ciagnac (choc nie chcialem) stery
> od XP i dopiero wowczas komputer "odnalazl" drukarke w sieci.
> Ale po tym drukowanie przestalo byc zabawne gdy okazalo sie, ze wydruki czasem
> staja w 20-30%, czasem w 80%.
> Nie mowie o wspolpracy z innymi komputerami w sieci (WindowsXP).
> [...]

To akurat mogą być problemy konkretnych aplikacji i konkretnych
sterowników, a nie Visty. Choć system ten ma niezaprzeczalnie wiele
niedomagań, to nie jest tak źle jak piszesz. Mam w firmie parę
notebooków HP z WiFi i Vistą na pokładzie i właściwie żadnych problemów
ani z nimi, ani z drukarkami, ani ze współpracą z XP-kami.

P.S. Jak to zwykle bywa, największy problem jest chyba nie z
oprogramowaniem, a z tym co zajmuje miejsce między fotelem a
klawiaturą... ;->

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/