Re: Kolejny powod zeby NIE UZYWAC VISTY

Autor: Bula <bulax5_at_spamikpoczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 18:07:55 MET

V pisze:

> Jest to oczywista oczywistosc ;-) Ja od siebie dorzuce przyklad z mojego
> podworka: kompletny rozklad, gdy zainstalowac przyjdzie drivery do drukarki
> Epson Stylus Pro 9600 podlaczonej do innego kompa w sieci, i gdy jest to 5 czy 6
> drukarka w systemie. W moim przypadku musialem ciagnac (choc nie chcialem) stery
> od XP i dopiero wowczas komputer "odnalazl" drukarke w sieci.
> Ale po tym drukowanie przestalo byc zabawne gdy okazalo sie, ze wydruki czasem
> staja w 20-30%, czasem w 80%.

2 visty na pokladzie, brak zadnych problemow z drukarkami. Nawet podoba
mi sie wspolpraca visty w tym zakrecie.

> Nie mowie o wspolpracy z innymi komputerami w sieci (WindowsXP).
> Albo o trzymaniu hasla dostepu do WiFi do kolejnego reseta.

Zdecydowanie problem lezy po twojej stronie. Zapamietane 4 sieci i
problem to chyba jakie tam bylo haslo.

> Przykladow oczywiscie wiecej (zamykanie Photoshopa bez przyczyny), czy bledy w
> filesystemie, ale nie chce mi sie juz pisac.

Co masz na mysli bledy na filesystemie, wykle problemy te, to problemy
hardwaru.

> Wiekszosc uzytkownikow pewnie i tak
> jest zadowolona tym cukierkowym, ale niedopracowanym systemem, ktorego na
> potrzeby domowe mozna jako tako uzywac.

Cukierkowy to on nie jest, nie wiele go rozni od XP, pare dodatkow ktore
nie wiele zmieniaja, bo chyba lekko przezroczysty pasek czy nowy WIn+tab
to nie powod zmian wymaga systemowych.

> W biurze lub biznesie - nalezaloby sie
> jednak MOCNO zastanowic.

Owszem, jezeli mialbym np w poprzednim miejscu pracy zmienic xp na
vista, to bylo by to rozwiazanie dosc kosztowne. Nie cena systemu a
wszystkich jednostek, poniewaz zadna z nich nie pozwolila by na
komfortowa prace.

--
Pozdrawiam
Bula