Re: Kolejny powod zeby NIE UZYWAC VISTY

Autor: V <marcin_mail2005_at_yahoo.pl>
Data: Sat 23 Feb 2008 - 21:24:12 MET

> System potezny - gigabajty informacji, wodotryski, swiecidelka i cuda na
> kiju, a nie potrafi wspolpracowac z podstawowymi aplikacjiami w dol :

Jest to oczywista oczywistosc ;-) Ja od siebie dorzuce przyklad z mojego
podworka: kompletny rozklad, gdy zainstalowac przyjdzie drivery do drukarki
Epson Stylus Pro 9600 podlaczonej do innego kompa w sieci, i gdy jest to 5 czy 6
drukarka w systemie. W moim przypadku musialem ciagnac (choc nie chcialem) stery
od XP i dopiero wowczas komputer "odnalazl" drukarke w sieci.
Ale po tym drukowanie przestalo byc zabawne gdy okazalo sie, ze wydruki czasem
staja w 20-30%, czasem w 80%.
Nie mowie o wspolpracy z innymi komputerami w sieci (WindowsXP).
Albo o trzymaniu hasla dostepu do WiFi do kolejnego reseta.
To jakby za trudne dla Visty i komputera (HP), jakiego dane mi uzytkowac co
dzien w pracy.
Przykladow oczywiscie wiecej (zamykanie Photoshopa bez przyczyny), czy bledy w
filesystemie, ale nie chce mi sie juz pisac. Wiekszosc uzytkownikow pewnie i tak
jest zadowolona tym cukierkowym, ale niedopracowanym systemem, ktorego na
potrzeby domowe mozna jako tako uzywac. W biurze lub biznesie - nalezaloby sie
jednak MOCNO zastanowic.