Re: Vista - restarty

Autor: Zomo <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Feb 2008 - 00:07:53 MET

> Hi!
> MoĹźe pomoĹźe:
> [Uruchom] (Start) ---> Sigverif : Enter
> [Weryfikacja podpisu pliku] : Rozpocznij ...
> Wynik: Jeżeli są 'niepodpisane sterowniki'
> Wniosek: to znaleźć i zainstalować podpisane

jedyne co mam niepodpisane (?) to ok. 20 plikow nvidii ktore przyszly pewnie
z ostatnim up-datem windowsa (13.02 - Nvidia GeForce Go 6150) jako
opcjonalne
i ktore nie wiadomo dlaczego zainstalowalem chociaz pewnie nie musialem...
Nieststy jak zagladam do Installed Updates to mam tam jedynie updaty
windowsa
i nie ma tam tej nvidii.... Wypruc to recznie z ustawien karty video?
Prosil bym tez o jakies zwiazle wytlumaczenie o co chodzi z tymi podpisami
i czy to takie wazne i rzeczywiscie moze powodowac te moje Blue Screeny?

dzieki
Zomo