Re: Vista - restarty

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 20 Feb 2008 - 21:41:16 MET

Zomo log:
> od ok 2 tygodni obserwuje niepokojace zachowywanie sie mojej wisty -
> pozostawiona na noc albo na caly dzien lubi sie restartowac sama z
> siebie - dzieje sie to zreszta juz niemal za kazdym razem - po wlaczeniu
> mam informacje o blue screenie i lakoniczny "problem signature:"
> Problem Event Name: BlueScreen [...]
> Product: 768_1

Hi!
MoĹźe pomoĹźe:
[Uruchom] (Start) ---> Sigverif : Enter
[Weryfikacja podpisu pliku] : Rozpocznij ...
Wynik: Jeżeli są 'niepodpisane sterowniki'
Wniosek: to znaleźć i zainstalować podpisane

MICHAL: Mechanical Intelligent Calculation and Hazardous Assassination
Lifeform
BIEK: Being Intended for Exploration and Killing ...