Re: Vista - restarty

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 22 Feb 2008 - 21:11:41 MET

Zomo log:
[...]
> i nie ma tam tej nvidii.... Wypruc to recznie z ustawien karty video?
> Prosil bym tez o jakies zwiazle wytlumaczenie o co chodzi z tymi podpisami
> i czy to takie wazne i rzeczywiscie moze powodowac te moje Blue Screeny?

Hi! :-)

Rodzaje b艂臋d贸w:
1. spowodowane przez wadliwe oprogramowanie ---> driver, us艂uga lub
komponent systemu w trybie Kernel mode wprowadza tzw. wyj膮tek
2 ...
*Kompatybilno艣膰* instalowanego oprogramowania (zgodno艣膰 z Vista ,
aktualizacja) jest zatem szczeg贸lnie istotna przy programach-aplikacjach,
kt贸re mog膮 instalowa膰 sterowniki
czyli ;-)
roll back the video driver (& IMHO reinstall motherboard drivers)
and try again.
P.S.
W przysz艂o艣ci pls podawa膰 r贸wnie偶 g艂贸wny komunikat b艂臋du stopu.

GL&BE

--
MSWVUP 2007-2008