Re: adres IP sesji terminalowej

Autor: <adresss_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 18 Feb 2008 - 18:46:03 MET

On Mon, 18 Feb 2008 16:59:45 +0100, "Kajetan" <no-mail@no-problem.pl>
wrote:

>To sie powinno robic samo.

tzn jak? Nie interesuje mnie podlaczenie drukarki lokalnej jako
drukarki na serwerze i ustawienie jej jako domyslnej. Moje sesje
przychodza terminali Linuxowych.

Ustalam, ze jak sesja przychodzi z IP1 to drukarka A, jak z IP2 to
drukarka B, jak z IP3 to drukarka C itd.

Najpierw ustalam IP danej sesji, potem jakims skrytem ustalam jaka
drukarka ma byc domyslna i wtedy ustalam drukarke domyslna.....A
przyporzadkowanie IP - drukarka robie sobie w pliku tekstowym, ktory
jest przetwarzany przez skrypt.

--
ThinkXtra